21. apr. 2012

Loppelørdag

Med mye jobb, trening og annet blir det dessverre lenge mellom blogg innleggene. Ikke skjer det stort hjemme som er vært å blogge om heller. Heldigvis er vi endelig inne i en lysere og varmere årstid, og jeg har mange planer som kan fylle bloggen.

I dag har jeg vært på loppemarked med ei god venninne. Masse lopper, kake og kaffe til frokost kan en lørdag bli bedre? Her er noen bilder av dagens loppefangst.












En vellykket loppedag vil jeg si.

Ha en fin dag!












5 kommentarer:

  1. Så mye fint, men du må da huske å infomere søsteren din om loppiser!!!
    Maja ønsker seg foressten veldig det "engle"-bildet på sitt fremtidige rom ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Veldig fine ting du har funnet! Jeg rakk ikke loppis, men var innom bruktbutikken og fant en liten skatt.

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  3. Tenk at vi sees i morgen! Gleder meg masse, masse.
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Å, jeg elsker lopper og du har da virkelig gjort noen kupp her!!Digget det bildet og ikke minst den røde kofferten. Herlig :) Bloggen din er ny for meg - men her var det fint å være :) Kommer med glede tilbake!! Ønsker deg en skjønn start på ny uke! klem

    SvarSlett
  5. Ps. Utrolig bra navn på bloggen din. Likte det!! :))

    SvarSlett