22. sep. 2010

Valgets kval


Sånn ser da kjøkkenbordet mitt ut for øyeblikket. Prøver å få litt inspirasjon til valg av farger både til stue, kjøkken og soverom. Syns dette med å velge farger er forferdelig vanskelig. Nå er alle vegger kritt hvite bortsett fra den lille yttergangen som har fått noen strøk knall rød maling. Kjempe fornøyd med den fargen, så håper jeg blir like fornøyd med fremtidige fargevalg.


 Akkurat nå tenker jeg på å male stuen i en lys grå farge, men er jo så mange å velge mellom.


Er veldig glad i farger, men er redd det fort skal bli litt mye. Rommene er smale og ikke veldig store og vil jo ikke at de skal virke enda mindre. På soverommet har jeg store planer om farger, men bare på møblene. Det skal jeg komme mer innpå senere.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar