24. sep. 2010

Endelig fredag og nytt prosjekt på gang

Endelig er det helg, og siden jeg er alene hjemme til i morgen kveld, har jeg planer om å kose meg skikkelig. Har laget meg en god salat og venter egentlig bare på at det skal begynne noe spennende på tv`n.



Har også akkurat hatt besøk av min snille pappa, han kom med materialer til rekkverk. Han har nemlig sagt seg villig til å hjelpe meg, med å bygge rekkverk rundt plattingen på framsiden av huset. Så det er planen for resten av helgen. Håper vi blir ferdig fort, da snøen kan komme når som helst.

Kommer med noen før og etter bilder over helgen, så kan dere se hva vi har fått gjort ute siden vi tok over i februar i år.

Ha en strålende fredag alle sammen!



2 kommentarer:

  1. Så herlig navn på bloggen og skjønn header! ;O)

    Liv

    SvarSlett
  2. Så godt ut med salat!! Utrolig tøft bryllupsbilde på headeren!! :-) Ha en fin lørdag! Klem

    SvarSlett